peterbaas.reismee.nl

Naar de Noordkaap!!

Peterbaas zoekt de uitersten op! Enkele jaren terug naar de Zuidkaap bij Kaapstad, nu naar het noorden in landen waar ik nog nooit ben geweest; Scandinavie. De droge stokvis, de vele boter en kaas en de torenhoge prijzen voor de wijnen hebben we altijd weerhouden van deze landen. Maar dit jaar moet ik eraan geloven. Met de bus naar het koele hopelijk zonrijke noorden om het noordelijkste puntje van Europa op te zoeken.

Een reis van een dag of zestien met de bus via Denemarken, Zweden en Finland door Lapland (noorwegen en terug via de Noorse Fjorden en de Lofoten. Er komen dus weer vier landen bij. Bij de fotoserie zie je de stops onderweg. Gezien de afstanden wordt het veel "bussen" Dus tijd om veel te lezen en rond te kijken. Over enkele dagen gaat het beginnen dus hou Peterbaas in de gaten! En spaar hem niet met je opmerkingen!

Reacties

Reacties

Pierre van der Velden

Peter ik heb een aantal jaren het genoegen gehad om via Bergen aan de westkust Noorwegen te doorkruisen via het Sognefjord, Gudbrandtal, Lillehamer, Hamar en Oslo naar het oosten van Noorwegen te reizen. Een geweldige beleving en dat was dan nog maar een schim van wat jouw te wachten staat. Wat zon betreft, maak je geen zorgen, volop. Helaas is een temperatuur van 24 graden in de zomer al een hoge uitzondering. Wel een fijne temperatuur om veel te ondernemen. Peter geniet met volle teugen maar houd het alcoholvrij, inderdaad deze prijzen zijn niet mals.

Peter, ik wacht in spanning op je lekkere smeuïge verhalen.

Alex Janssen

Natuurlijk ben ik weer zeer benieuwd naar jouw prachtige verhalen.

jan.

Ik ben weer benieuwd naar je mooie verhalen.Ik wens je een mooie reis.

Coen Verbeek

Ik wens je een mooie reis. Je zult inderdaad veel moeten "bussen". Daarom hoop ik vooral dat je bus gezelschap leuk is en dat de groep vooral niet te groot is. Hopelijk is er ook niet te veel sprake van "kliekjesvorming" en ik hoop dat er geen types bij zijn die opvallend "heulen" met de buschauffeur of van die goochemerds die erg "betweterig" zijn. Je kunt allerhande types treffen, maar jullie zijn gepokt en gemazeld. Peter, ik wens je samen met Lou, een hele fijne reis !!!! Groet, Coen Verbeek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!