peterbaas.reismee.nl

Naar Egypte!

Het Peterbaas Reisblog gaat weer van start in 2016 Het wordt een prachtig reisjaar met bezoeken aan Egypte, Nepal en Sulawesi (Celebes) in Indonesie.

Maar eerst maar eens naar Egypte!

Nog een week en dan zitten we al ergens in Luxor. We ontvluchten vooral even dit erg matige voorjaar in Nederland en hopen op een stralende zon en een prachtige reis.

Het wordt een Nijlcruise met bezoeken aan belangrijke toppers langs de Nijl

Hieronder alvast het reisschema. Straks zal ik nog wat foto's plaatsen!

Dag 1: Vliegreis Amsterdam – Luxor.
Transfer Nijlkade inscheping en vaart naar Edfu via Esna Lock
Dag 2: Edfu-Aswan
Dag 3: Aswan
Dag 4: Aswan-Edfu
Dag 5: Edfu-Luxor
Dag 6: Luxor
Dag 7: Luxor
Dag 8: Vliegreis Luxor – Amsterdam.

Reacties

Reacties

pierre van der Velden

Een goed vooruitzicht Peter. Dat beloofd wat. En maar flink filmen natuurlijk dan hebben wij later ook nog wat te genieten van je avonturen. Jammer, of misschien ook niet, je zult er denk ik maar weinig Russen tegenkomen. Maar of dat slechter is, volgens mij niet, integendeel. Goede reis Peter en een fijne warme vakantie toegewenst.

Alex Janssen

Hoi Peter,

Wij verheugen ons weer op je verhalen.
Geniet van jullie vakantie en natuurlijk een voorspoedige reis toegewenst.

mary

Hoi Peter.. je gat er echt van geniet zo te zien, je hebt gelijk. ben wal jaloers op je hoor. Ik ben weer nieuwsgierig naar je reis verhaal in Egypte. Let je op aldaar.... weg wezen als er onheil is.. ik weet niet of de russen er al zijn, toen wij in Februari er waren zeiden ze dat de russen over een paar weken er weer zouden zijn. Dus... maar goed je merkt het van zelf... en volgens mij blijven die vaak in de resorts hangen, dus dan heb je er ook weinig last van... Trouwens ze zijn niet allemaal lastig. Rob heeft er beste maatjes aan bij het sporten, want de Europeanen laten het dan wel af weten.. Dus ik wacht met spanning je reis verhaal af...

Pierre van der Velden

Wat een mooie foto's Peter, Dat is nog eens cultuur snuiven.
Ach Peter ik weet niet wat erger is Russen of Turken? De lange arm van Erdogan reikt ver. Hou je verre van politiek en er is niets te vrezen. Je ontvlucht in ieder geval het twijfelachtige weer hier. Brr.... Tot ziens, een prettige vlucht en veel plezier.

Joan

Nou de reis kan beginnen. Het zal daar ongetwijfeld veel warmer zijn dan hier. Wij slaan ons wel door de aprilse grillen. Geniet van jullie reis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!