peterbaas.reismee.nl

Maya avontuur gaat van start!

Het Maya-avontuur gaat beginnen. Binenkort reizen we naar Dusseldorf voor de vlucht naar Cancun Mexico. Vandaaruit gaat het langzaam naar beneden: Playa del carmen en vervolgens Belize. Het eiland Caye Caulker wacht op ons. Daarna hebben we de oceaan even gezien en gaat het de bush in naar Centraal Guatemala

Op Flores, een schiereilandje strijken we neer voor een paar dagen. We bezoeken de mooiste Maya site: Tikal. Verder dan naar Rio Dulce aan het lago Peten. Met een smalle boor varen we tot Livingston, weer aan de Atlantische oceaan. Verder gata het naar Copan Ruinas in Honduras en Metapan en Santa Ana in El Salvador Misschien daar een vulkaanbeklimming.

Dan weer terug naar Guatemala. Via de hoofdstad naar Antigua, de oude hoofdstad van de Spanjaarden. Dan naar Panajachel een backpackersplaatsje aan het meer tussen twee grote vulkanen. Tenslotte de markt in Chichicastenango en uitreindelijk terug naar Guatemalla stad om terug te vliegen. Eerst naar Miami en dan weer naar Dusseldorf

Ik probeer het reisblog up-to-date te houden maar veel hangt natuurlijk af van de lokale mogelijkheden. Soms is het vrij primitief maar we hopen op succes! De foto's van de meeste reisdoelen staan al op deze pagina.

Peterbaas

Alex Janssen

De eerste volger meldt zich bij deze.
Wat zal Midden-Amerika jullie brengen.
Ik ben benieuwd!
Alvast een goede reis.

mary

Ik ben benieuwd naar je verhalen. geniet er van..

René Ververgaard

Dat wordt een mooie reis Peter. Veel plezier!

Pierre van der Velden

Zo Peter (of pedro zoals je wilt) Dat wordt weer smullen. Ik kijk uit naar je geweldige verslaglegging. Buen Viaje. Soy pedro.

jan.

Ik wens je een mooie reis.En veel plezier.