peterbaas.reismee.nl

Bijna zover !

Het is nu bijna zover; de vervelende waakhond staat klaar in huis, de bloemenbuurvrouw wrijft haar gietertje warm en de andere buurvrouw spitst haar verrekjker. Tijd om te gaan dus. Hopelijk meer succes dan mijn reisgenoot uit Vietnam die in een overmoedige bui besloot met een andere reisorganisatie een reis naar Mexico te maken. Geen of amper eten aan boord van het vliegtuig, problemen met documenten met vertrek op Schiphol en tien uur lang niet gegeten of gedronken en 24 uur niet geslapen,...

Dit wordt relaxed (hoop ik) met Djoser. Vlucht naar Delhi met KLM en aankomst in de late avond zodat wwe voor de andere dag nog even kunnen slapen. Maar zover is het nog niet. Met de flightsimulator heb ik afgelopen maanden de hele vlucht nagervlogen en.. we vliegen over Tsjechie, een paar *.stan landen de Kaspische Zee en natuurlijk ook een stukje Pakistan; de grote 'vriend'van India. Google maar eens op Wagah bordercrossing op Internet.

De roltas en de rugzak staan gepakt; de taxi naar het station staat voor de deur. Op naar het volgende avontuur !

Reacties

Reacties

joanverlouw

Hoi Peter leuke site!!
Heb je net een sms gezonden Nogmaals veul plezier en ik houdt het thuisfront wel op de hoogte van je reisverslagen
Houdoe je zusje

Wim van Eijck

?????? ?? ???????? ???? ??????
Zal het maar vertalen want het is Hindi. Goeie reis en gezond weer terug! Groetjes, Wim en Tonnie.

Lena Post

Hoi Peter. Weer een leuke reis die je gaat maken.Ook leuk dat wij kunnen mee genieten.ik zal je verslag dan ook grif volgen.
gr Lena

Pierre van der Velden

Zo Peter, op weg naar weer een nieuw avontuur. Ik kijk erg uit naar je verslagen. Deze zijn altijd zo lekker smeuïg. Vergeet op 30 juli niet een stevige borrel te nemen. Je weet wel waarom.

Groetjes,
Pierre

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!