peterbaas.reismee.nl

Rustdagje

het weer is heerlijk vandaag, hier op bijna 2000 meter. De zo'n schijnt en een lekker briesje waait over het Meer van Atilan. Morgen moeten we weg hier. Niet zoals Alex hoopte in de oude chickenbussen maar met een shuttlebusje tot aan het vliegveld. Ik wiel bijn bagage graag niet meer kwijtraken. Vanochtend was het weer uitslapen vanwege onze hanenvrienden beneden. Ze zijn weliswaar vannacht wat later begonnen en legden er wat meer pauzes in. Maar vooral die schorre haan besorgt ons kippenvel.

Vanochtend ontbijt in ons vaste restaurant aan de overkant.voortwintig Quetzaal kun je niet tobben. Nadeel is dat je belaagd wordt door verkopers met kleden, nootjes en prullaria. En ze zijn vasthoudend. Zo maar nee zeggen is er niet bij. Een kind schuift meteen weer honderden armbandjes onder je neus en een ander met zwarte handen wil je sandalen zwartpoetsen. Ook de queztzaaltjes raken op dus we doen het rustig aan.

Laurens zit nu op Wereldwijs en ik loop nog even rond. De patio in het hotel is een zee van rust nu de kippen eindelijk op stok zitten. De huispapagaai die enkel Hola hola spreekt, houdt Laurens nauwlettend in de gaten. Vanmiddag nog even wat eten en vanavond is de grote avond. Dan trakteert Laurens op mijn reis. Ik kan be behoorlijk te buiten gaan volgens hem.

de laatste brief komt dus straks uit Guatemala stad vlak bij het vliegveld. Daarna eerst naar Miami voor een tussenlanding van vier uur en dan de grote oversteek naar Europa!

Reacties

Reacties

Joan

Nog ff en dan wieder zuhause Peter. Hier is het lekker warm en kan je gewoon met de buurtbus. Rust nog maar ff uit veel plezier in Miami goede vlucht terug naar huis

Pierre van der Velden

Peter, ik sluit me graag aan bij de wensen van Joan. Een geode terugvlucht, behouden vaart. welkom thuis straks in Lennishill.

Alex Janssen

Alvast goede reis en geniet er nog even van.

Jan.

Hallo Peter ik wens je ook een goede reis terug.
en welkom straks in Lennishill.

mary

ojee... dan hoop ik maar dat ie kan pinnen om je eten te betalen..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!