peterbaas.reismee.nl

Are you from Holland?

Na elf uur vliegen aangekomen op Changi Airport in Singapore. Alles verliep voorsoedig, mischien wel te voorsoedig want nu is het mis. Onze vervolgvlucht naar Manado waar ik op dit moment voor zou moeten inchecken is behoorlijk vertraagd. Natuurlijk wordt dat nergens bekend gemaakt. Op de borden staat de vlucht er gewoon niet meer bij. Zoeken naar een infobalie en ja hoor daar komt de aap uit de mouw. Er is iets met het vliegtuig en de vlucht is Verplaatst naar 14.00 uur. Nu 9.00 uur dus dat wordt rondhangen.

Maar de balie geeft zomaar een gratis maaltje weg voor de wachtenden. Honger heb ik nog niet maar toch even naar het restaurant. Naar aziatisch gebruik een grote kakafonie met een zware noedelwalm. Ik was eigenlijk op zoek naar de medereizigers van Djoser die nu in hetzelfde schuitje zouden zitten. Maar niets hoor. Wellicht is er iets te doen met een vergoeding dus dadelijk naar de balie van Silk Air. Eten kan straks wel, we hebben in het vliegtuig al ontbeten.

En je kunt maar een maal gratis bestellen, dus maar even een euro voor een Kopi Sussu betaald. (Kopje koffie). Internet is drie uur gratis dus dan meer even gaan Peterbazen. Enkele indonesische dames heb ik al gesproken dus het klopt echt wel van die vertraging. Echt veel kun je hier niet doen of je moet Singapore Dollar wisselen. Had ik net op schiphol gewisseld naar Roepia's. Ach er is genoeg te zien hier dus maar even geduldig zijn en weer wat Westerlingen aanspreken.. "Are you from Holland?" Er moet toch zeker wel iemand zijn van Djoser hier...

Reacties

Reacties

Pierre van der Velden

Dat is geen goede start Peter. Als ik mij nog goed herinner dan is Singopore een héél groot vliegveld met veel luxe. Klopt dat nog Peter. Ook moet je mijn geheugen even opfrissen. Waar ligt Manadu ook al weer? Ligt dat niet op een van Indonesische eilanden? Peter ik hoop voor je dat je verdere verblijf veel van het ongemak goed maakt.

Joan

Hopelijk heb je je medereizigers ergens gevonden. Je zou denken dat die ook in hetzelde vliegtuig zaten. Jij bent n wereldreiziger dus snel zal je niet verloren lopen goede reis verder.

Pierre van der Velden

Zo Marco Polo, heb je je trawanten al gevonden? En ben je op de plaats van bestemming aangekomen? Volgens mij heb ik het antwoord al gevonden op mijn eerdere vraag. Manadu is de hoofdstad van de Fillipijnen, Klopt dat? Ben voorzichtig en laat je niet kidnappen. Losgeld hebben wij niet dus reken daar maar niet op. Grapje ha,ha.
Tot ziens Peter Polo.

jan.

Hallo Peter toch goed aangekomen.Dat is al fijn.
En nu maar genieten.Daar ga je voor.

mary

Dat is eff minder, daar zit je op een lange reis net niet op te wachten. Maar goed dan moet speurwerk doen, naar je groeps genoten. 1 maaltijd met zo lang wachten lijkt me weinig. Daar zijn richtlijnen voor. Ook voor geld claimen weet ik dat. Wij hebben het al eens bij de hand gehad. En kregen toen geld terug... Dus er valt nog iets uit te zoeken, maar daar ben jij vast een kei in...

mary

was het 9.00 naar 14.00 uur... of is het nu andersom... dan heb je echt een flinke vertraging, dan mogen ze je ook wel een bed aanbieden..

Alex Janssen

Je maakt het wel spannend, Peter.
Niemand van Djoser te zien!!
Wat is er aan de hand?
Hopelijk krijgen we in het volgende verhaal uitsluitsel over het geheim van Djoser.

Laurens Janssen

Komt goed Petertje. Je kunt me altijd bellen dat weet je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!